Doktor Tré Blog

Doktor Tré Blog

Egy netsláger képlete

(Lotfi Begi x Zoltán Erika feat. Dér Heni & Curtis - Casanova kritika)

2019. július 27. - Gallai Dávid

Anno azért hoztam létre ezt a blogot, mert egy dal úgy felkúrta az agyam, hogy muszáj volt kiadnom magamból. Azóta eltelt több, mint 3 év. Most újra megtörtént.

Bevallom, követem ezeket a magyar netes rapslágereket. Nagy része szórakoztat, annyira trash. Szóval nekem kb. ez a kabaré (bár ők nem annak szánják). 
Aztán néha jön egy olyan dal, amin nem tudok nevetni. Ez az a kategória, ami már annyira igénytelen, hogy nem találok rá szavakat (illetve de, találok, mert itt vannak). Szeretem a jó zenét. Sajnos nem tudok zenélni, de hallásom, az van, és ide ez most épp elég, nálam ez most nagyon kiverte a biztosítékot. Hallgassátok (ha bírjátok): 

Mostanában az ilyenek mennek. Rap legyen benne mindenképp, a többit meg majd kitaláljuk. Hát, jól kitalálta Lotfi Begi. Lotfi Begiről egyébként eddig nem nagyon volt véleményem. Most már van. Ezt végül is sikerült elérnie.

Szóval menjen nagyon a dal, kattintsanak rá sokan, és dőlni fog a cash. Önálló ötlet egyáltalán nem kell, elég csak egybemosni az épp legmenőbb trendeket. Az elejétől nagyon ismerős volt a dal... Én ezt a "rap"-et már hallottam valahol. Hamar rá is jöttem, hol. Itt ez a tavalyi gigasláger:

Ilyen véletlenek nincsenek. Cardi B-ért sem rajongok különösebben, ez a dal nekem pont eléggé hallgatható, (mármint amíg ő rappel benne), a magyar "verzióhoz" képest viszont egyenesen mestermű. Ez a tipikus "olyan szar, hogy a kevésbé szar jónak tűnik mellette" esete.

Bőven elég volt ebből átvenni a rap-et az elejéről, kitalálni rá valami magyar szöveget, aztán jóvan. Cardi B helyett Dér Heni, hát ki más, ő úgyis nagyon érzi mostanában.
Aztán legyen férfi rapper is, szerencsére abból egy is elég volt. Az autotune Magyarországon nem szokott túl jól sikerülni, szóval ahelyett inkább beugrott Curtis, ez is pipa.

Azért ez így még túl nyilvánvaló koppintás lett volna. A refrénre a legújabb csodálatos magyar trendet sikerült meglovagolni: retro számok feldolgozása. Ez már kb. az ötödik ilyen, és egyre rosszabbak. Rábökött Zoltán Erikára, ő eddig még nem volt, ő jó lesz, simán belemegy, sőt, még el is jön a klipre, mekkora flash!.
Ez már igazi trashception. Kettőt kapsz egy áráért.

Ctrl+C, Ctrl+V. Kétszer. Ennyi, le is vezettem, hogy szerintem hogyan készült a legújabb magyar netes sláger, amit csapathatnak a fiatalok az autóban. Jó, persze, bizonyítékom  nyilván nincsen erre, de engem nem is nagyon érdekel, hogy legyen. Nekem elég a saját fülem, akiknek ez készült, azokat ez meg úgysem zavarja. 

Így néz ki a semmi, ami valaminek van eladva. És jó sok pénzt hoz.
A konklúzió: Mindenki, aki ebben részt vett, elmehet a picsába! Ez már tényleg sok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://doktortre.blog.hu/api/trackback/id/tr9514983014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása